PR (page rank) wskazuje na wartość strony mierzoną ilością prowadzących do niej linków. Moda na pozycjonowanie stron sprawiła, że znaczenie page ranku, w mniemaniu wielu osób pozycjonujących swoje strony (np. przez artykuły presell) i zwykłych userów internetu, urosło do niebotycznych rozmiarów.
Tymczasem Page Rank nie ma właściwie znaczenia jeśli chodzi o pozycję zajmowaną w wynikach wyszukiwania. Nie ma też znaczenia Page Rank stron z odnośnikami do pozycjonowanej strony.
Jak to sprawdzić? Jednym prostym doświadczeniem: wpisując frazę w wyszukiwarce i sprawdzając PR uzyskanych wyników przy pomocy: PR checker, a wartość PR stron z linkami przy pomocy backlink checker.
Strony z odpowiednimi narzędziami są ogólnodostępne w internecie.
Nowe zmiany w Mapach: trasy w Immersive View i inne funkcje AI
6 miesięcy temu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz