piątek, 31 października 2008

Nieświadome pozycjonowanie stron

Zdarzyło mi się, całkiem niedawno bo kilka miesięcy temu, założyć bloga, który miał spełniać tylko i wyłącznie funkcję portfolio. Portfolio dedykowanego artykułom presell - moim publikacjom w sieci.

Początkowo zawzięcie gromadziłam tam wszystkie swoje publikacje. Zawzięcie, ale i do czasu, bo w pewnym momencie zajęłam się samą pracą.
Zupełnie przez przypadek moje portfolio znalazło się na pierwszym miejscu wyników dla frazy artykuły presell . I właściwie było mi wszystko jedno do momentu, w którym nie okazało się, że mam konkurencję i że konkurencja zawłaszczyła moje pierwsze miejsce.

Odzyskałam je, dosyć szybko, zgadnijcie jakim sposobem.

Pozycjonowanie stron to przede wszystkim content - systematycznie publikuję w portfolio kolejne posty.

Fakt, że opublikowałam też kilka (trzy albo cztery) artykułów w presell pages, potraktowałam je jako wzmocnienie wartości contentu na mojej stronie.

Brak komentarzy: