Zacznijmy może od strony technicznej. Pisząc artykuły presell przede wszystkim należy zachować odpowiednie nasycenie słów kluczowych. Ich ilość decyduje o tym, jak postrzegany jest dany artykuł przez wyszukiwarkę.
Kolejną kwestią są śródtytuły, pogrubienia i inne wyróżniki w tekście. Podkreślają one znaczenie słów, podobnie zresztą w artykułach prasowych - części ważne są przecież wyróżniane.
Meta tagi, opis meta i słowa kluczowe - dlaczego warto uzupełniać te pola? Dlatego, że są jednoznacznie skierowane do wyszukiwarek. Znaczniki te plus odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi w tekście zwiększają moc artykułów i ułatwiają pozycjonowanie stron.
Treści - muszą być unikalne by nie wylądowały w indeksie uzupełniającym.
Powinny być też sensowne i dobre merytorycznie, bo ludzie je czytają.
Z własnego doświadczenia wiem, jak często wyszukiwarki kierują na stronę typu presell odwiedzających poszukujących konkretnych informacji "jak wymienić opony", "jak zabezpieczyć dane", "implanty", "sylogizm" - takie zapytania skutkowały niejednokrotnie skierowaniem internauty na moją stronę z artykułami.
Jeśli internauta znalazłby na niej bezsensy z odnośnikami do stron klientów - aż boję się pomyśleć jakie zdanie mógłby sobie o klientach wyrobić.
Nowe zmiany w Mapach: trasy w Immersive View i inne funkcje AI
6 miesięcy temu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz