Pozycjonowanie stron i ich optymalizacja to również odpowiedni dobór słów/fraz kluczowych.
Dlaczego?
To one decydują o oglądalności stron.
Przykładowo: jeśli masz internetowy sklep z zabawkami a zdecydujesz się na frazę "zabawki dla dzieci" oglądalność czy raczej ilość internetowych wyszukiwań dla tej frazy będzie znacznie mniejsza niż w przypadku frazy "dla dzieci".
Podobnie w przypadku mojej ostatnio ulubionej frazy "artykuły presell".
Wiecie jaką ma popularność? 48 zapytań (słownie: czterdzieści osiem) w ciągu całego miesiąca.
Przypuszczam, że większość z nich wygenerowałam sama sprawdzając pozycję strony w wyszukiwarce.
Ale pierwsze miejsce dla tej frazy jest dla mnie kwestią prestiżową, stąd i przywiązanie i pozycjonowanie pod nią.
Znacznie więcej odwiedzin generuje inne zapytanie i inne słowo, którego wybaczcie nie przytoczę (vide: post o konkurencji :-)).
Nowe zmiany w Mapach: trasy w Immersive View i inne funkcje AI
6 miesięcy temu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz